vive dm

Discuss anything about the original Dungeon Master on any of the original platforms (Amiga, Atari, etc.).
This forum may contain spoilers.

Moderator: Ameena

Forum rules
Please read the Forum rules and policies before posting.
Post Reply
Radagast

vive dm

Post by Radagast »

Longue vie à ce site excellent, mais l'adresse *.free.fr me faisait penser à un site francais..... Aura-t-on 1 jour 1 traduction?

@+
User avatar
ChristopheF
Encyclopedist
Posts: 1544
Joined: Sun Oct 24, 1999 2:36 pm
Location: France
Contact:

RE: vive dm

Post by ChristopheF »

Merci. Le free.fr s'explique parce que je suis français. Mais j'ai choisi l'anglais pour ne pas trop limiter l'audience du site (il y a surement moins de fans de DM dans le monde aujourd'hui que pour Quake 3 par exemple!). Et vu le boulot et le temps que ca demande, je crois pouvoir dire que jamais je n'ajouterai de version française... Il vaut mieux apprendre l'anglais, ca ira plus vite que d'attendre la VF !

Christophe
radagast

RE: vive dm

Post by radagast »

Et bé, tu manies bien l'anglais, mieux ke moi en tout cas... Mais ne t'en fait pas, pour Dungeon Master je suis prêt à tout, regarde:

Will this site let us download some new dungeons created by our loved webmaster, or somebody else? :)))
User avatar
ChristopheF
Encyclopedist
Posts: 1544
Joined: Sun Oct 24, 1999 2:36 pm
Location: France
Contact:

RE: vive dm

Post by ChristopheF »

I am thinking about adding a page with new dungeons on the site. But you can download some dungeons from other DM sites on the net, check here.

Christophe
Radagast

RE: vive dm

Post by Radagast »

I'll answer in english since most of visitors in this site seems to be english; that's areally good idea to allow to download your own dungeons.... And what about a page which would explain how to create his own dungeons?

@+

Radagast
Post Reply