nouvelle compétition?

Discuss anything about the original Dungeon Master on any of the original platforms (Amiga, Atari, etc.).
This forum may contain spoilers.

Moderator: Ameena

Forum rules
Please read the Forum rules and policies before posting. You may Image to help finance the hosting costs of this forum.
Post Reply
le sourd

nouvelle compétition?

Post by le sourd »

Désolé pr les anglophones (j'en avais un peu marre de parler english!).

une question: y aura-t-il de nouvelles compétitions à part celles déjà présentes pr la vitesse? j'ai hate de voir de nlles vidéos!^^

que les francophones traduisent l'anglais aux anglophones.

merci de m'avoir écouté!^^
Zyx
DSA Master

Post by Zyx »

For those still interested in competition, here's a proposal:
I am about to release a new dungeon, "Conflux II", probably a few days after CSBwin97 is released.
You were talking about a new competition earlier. What about using this new, unknown dungeon? The goal could be to the first to reach a given ending for example.
We can even set an easy competition (easy end), a medium (quite difficult) and a hard competition (tough end). No rules, as the dungeon will not be editable.
Savegames or recorded movies would be the proofs.
Anyone interested?
Please let us know if you'll play it as we need at least 2 competitors!

---------------

Pour ceux toujours intéressés par une compète, voici une proposition:
Je suis sur le point de mettre sur le web un nouveau donjon, "Conflux II", probablment quelques jours après la sortie de CSBwin97.
Vous parliez d'une nouvelle compétition auparavant. Que pensez-vous d'utiliser ce nouveau donjon inconnu de tous? Le but pourrait être d'atteindre le premier une fin donnée, par exemple.
Nous pouvons même faire une compétition facile (fin facile), une moyenne (assez difficle) et une difficle (fin rude). Aucune règle, puisque le donjon ne sera pas éditable.
Les sauvegardes ou les films enregistrés feront office de preuves. Quelqu'un est intéressé?
Faites nous savoir si vous la ferez car nous avons besoin d'au moins 2 compétiteurs!
cowsmanaut
Moo Master

Post by cowsmanaut »

le souci pas de parler en français ici chacun vient ici du tous le monde. Si quelqu'un ne peut pas comprendre ils ont toujours le

http://babelfish.altavista.com/

Moi j'parle français qubecois, et mal ;) Mais je comprends presque tous

moo
PicturesInTheDark
Arch Master

Post by PicturesInTheDark »

It's worth a good laugh at least. For example, I received this as a result for one sentence:

We can even make an easy competition (easy end), an average (enough difficle) and a difficle (fine hard).

Fine hard... *lol* I'm sure it will be. Very nice.

Regards, PitD
Sousou
Novice

Post by Sousou »

Hello the englophones^^

I was "le sourd". I would like to reconsider my request: are there other competitions to follow? please!

Thank you.

congratulations with all those which made competitions! :wink:
Post Reply